Még nincs fiókja? Fiók létrehozása (myslene na tvorbu nového konta)

Fiók kezelése

Office 2019 Home and Business

Office 2019 Home and Business
A kép kizárólag illusztráció, a termék kézbesítése e-mailben történik.
HU
Összes nyelv
  • Többnyelvű engedély, magyarul is
Verzió:
raktáron = e-mailben történő kézbesítés
84 900 Ft 66 850 Ft Áfa nélkül
Ingyenes szállítás és 30 napos pénzvisszafizetés

A csomag tartalma

  • Elektronikus licenszt tartalmazó tanusítvány
  • Telepítőfájl letöltése
  • Az EU-s törvényeknek megfelelő, eredetiséget igazoló tanusítvány
  • Vásárlásról szóló igazolás (számla)

Rendszerkövetelmények

Processzor: kétmagos processzor, 1,6 GHz
Memória: 2 GB RAM (32-bit) vagy 4 GB RAM (64-bit)
Merevlemez-terület: 4 GB
Grafika: DirectX 9.0 grafikus processzor, WDDM 2.0 driverrel; 1280 × 768, vagy nagyobb felbontásu
Operációs rendszer: Windows 10; Windows Server 2019


Office 2019 Home and Business

Az új MS Office modern, intuitív kinézetet, új szerkesztő-eszközöket, kiterjesztés-típusokat, valamint fordító-eszközöket,  mozgó grafikákat és sok egyéb újdonságot kínál a felhasználói számára, melyeknek köszönhetően Ön minden eddiginél gyorsabban tudja kedve szerint alakítani a különböző dokumentumokat, táblázatokat és prezentációkat. A Word stílusos sablonjai és automatizált eszközei, az Excel újfajta grafikonjai, a PowerPoint remote sliding funkciója, vagy az új Outlook fiók opciók, mind-mind a segítségére lesznek és jelentősen megkönnyítik az otthoni vagy irodai munkavégzést.

Important: A Microsoft Office 2019 programok csak Windows 10-re telepíthetőek!

Nem rendelkezik Windows 10-el? Vessen egy pillantást Office 2016 ajánlatunkra - ez a csomag a Windows régebbi verzióival is kompatibilis.

A Word 2019 rengeteg új funkciót, sablont, segédeszközt tartalmaz, amelyek segítségével seperc alatt jól kinéző, strukturált dokumentumokat hozhat létre. A fejlesztett nyelvtani hibafelismerő technológia, valamint a Microsoft Translator eszköz remek segítséget nyújt az íráshoz, így a dokumentumai mindig bemutatásra készek lesznek, függetlenül attól, hogy milyen nyelven ír.  Ezentúl ráadásul összetett egyenleteket is kiszámolhat a dokumentumaiban, az új, beépített LaTeX matematikai feladatmegoldó funkció segítségével!

 

Az Excel 2019 segítségével könnyedén tud egyszerre nagy mennyiségű adattal dolgozni. Hozzon létre a táblázatokat a sablonok alapján és hozzon létre adataiból átlátható dokumentumokat. Az Excel 2019 az alábbi új és hasznos funkciókat tartalmazza: térképes táblázatok, melyekkel össze tudja hasonlítani különböző földrajzi régiók értékeit és kategóriáit; Skálázható Vektorgrafikák, tölcsér diagrammok, amelyekkel egy adott folyamat különböző stádiumában mért értékeit tudja összehasonlítani, valamint a ‘Tintaegyenlet” funkció, melynek köszönhetően komplex matematikai műveleteket végezhet el - és még sok minden más!

 

Használjon PowerPoint 2019-t lenyűgöző és profin kinéző fényképes prezentációk, üzleti tervek, ötletek vagy riportok bemutatására. Egészítse ki előadását lenyűgöző dizájnnal és animációkkal, a PowerPoint Morph funkcióval, mozgóképes vagy 3D-s modellekkel és egyéb olyan elemekkel, amelyekkel elvarázsolhatja barátait vagy üzletfeleit. Mindemellett az új PowerPoint Zoom funkcióval, már lehetősége van nem-lineáris előadás prezentációra is - ezentúl már különböző interaktív szlájdokat hozhat létre, amelyek friss és modern küllemet kölcsönöznek prezentációjának!

 

A OneNote digitális jegyzetek írására szolgáló program. Ezzel a hasznos programmal könnyedén rendezheti a jegyzeteit, vagy receptjeit, készíthet vázlatokat, csatolhat jegyzeteihez netes videókat vagy készíthet tennivaló listát. Az új, OneNote for Windows 10 nevezetű verzió, tartalmazza az ún. Ink-to-Text funkciót is, amely segítségével kézzel írt jegyzeteit is átalakíthatja gépelt szöveggé, valamint könnyebben tudja szinkronizálni a különböző eszközeit!

 

Az Outlook 2019 a legjobb program e-mailek, névjegyek, feladatok, valamint személyes és csoportos naptárak kezelésére illetve nyomon követésére. A program tartalmazza a már rég beépített funkciókat, valamint sok, a hatékony munkát elősegítő új funkciót. Az egyik legfőbb újdonság az ún. Focused Inbox funkció, amelynek köszönhetően fel tudja osztani a bejövő leveleit, s a Focused jelzés alá kerülnek be a legfontosabb e-mailjei, s Other jelzés alá pedig a kevésbé fontos üzenetek. Emellett könnyebben tudja megnézni, hogy a kollégái mit válaszoltak egy, az Outlookon keresztül megszervezett meetingre, valamint “@” segítségével taggelhet személyeket az e-mailekben vagy kijelölhet egy időpontot, s időzónákon átívelően hozhat létre meetingeket.

A kiválasztott terméket kosarába helyeztük.

Ingyenes szállítás és 30 napos pénzvisszafizetés