Garantáljuk, hogy szoftvereink 100%-ban eredetiek és legálisak. Már több mint 100.000 elégedett ügyfelünk van Európa-szerte. Köszönjük!
Még nincs fiókja? Fiók létrehozása (myslene na tvorbu nového konta)

Fiók kezelése

Reklamációs szabályzat

 

Meddig tart a Software Deals garanciája?

Mit kell tennem, ha reklamálni szeretnék?

Hogyan készítsem elő a szoftvert a visszaküldéshez?

Milyen címre küldjem vissza a reklamált szoftvert?

Mennyi idő alatt bírálják el panaszomat?

Ki állja a reklamáció költségeit?

Tájékoztatnak panaszom elbírálásának folyamatáról és a döntésről?

 

 

 

Meddig tart a Software Deals garanciája?

A megvásárolt szoftverre standard 2 éves garancia jár. Ez az idő nem számottevő szoftver esetén, hiszen a szoftver majdnem minden terméktől eltérően nem használódik el, használatával nem veszít értékéből, ami jó hír a további felhasználónak, akik így tulajdonképpen mindig új terméket kapnak.

Mit kell tennem, ha reklamálni szeretnék?

Mint minden más terméket a szoftvert is visszaküldheti. Ha így dönt, töltse ki reklamációs jegyzőkönyvünket. A nyomtatványban igyekezzen kitölteni az összes kért adatot, hogy panaszát minél hamarabb rendezhessük egymás kölcsönös megelégedettségére. Ha olyan szoftvert akar visszaküldeni, amelyet már felbontott (kinyitotta a csomagot) ki kell töltenie egy eskü alatt tett nyilatkozatot is.

Hogyan készítsem elő a szoftvert a visszaküldéshez?

A megfelelően előkészített küldeményt szilárd csomagolásba (kartondoboz) tegye, a terméket biztosítsa ütések és mechanikus sérülések ellen (buborékfólia, újságok). Igyekezzen minél jobban kivédeni a szoftver sérülésének lehetőségét, hiszen ezzel magát és pénzét is védi. Ne feledkezzen meg a kitöltött reklamációs formanyomtatvány mellékeléséről se. 

Milyen címre küldjem vissza a reklamált szoftvert?

A megfelelően becsomagolt szoftvert a reklamációs formanyomtatvánnyal együtt az alábbi címre küldje:

RA Software s.r.o.,
Nové Sady 2, Brno,
602 00, Czech Republic,
azonosító szám: CZ04885414

Mennyi idő alatt bírálják el panaszomat?

Panaszát mihamarabb, felesleges halogatás nélkül rendezzük. A panasz benyújtásától számítva legkésőbb 30 munkanapon belül elbíráljuk azt, hacsak nem egyezünk meg kölcsönösen hosszabb időtartamban. A gyors elbírálás feltétele, hogy Ön az összes általunk kért adatot megadja, ezt a helyesen és hiánytalanul kitöltött reklamációs formanyomtatványon teheti meg.

Ki állja a reklamáció költségeit?

Abban az esetben, ha ún. jóváhagyott ügyfélpanaszról van szó, felmerülő költségeit visszafizetjük. Ehhez a postaköltség megfizetését igazoló okmány, számla szükséges.

Tájékoztatnak panaszom elbírálásának folyamatáról és a döntésről?

Panaszának elbírálásának folyamatáról elektronikus úton tájékoztatjuk Önt. Nem kell tartania attól, hogy panasza elveszne vagy figyelmen kívül hagynánk. Lelkiismeretesen dolgozunk panasza elbírálásán és igyekszünk Önt folyamatosan tájékoztatni panaszának elbírálásáról.

 

A kiválasztott terméket kosarába helyeztük.

Ingyenes szállítás és 30 napos pénzvisszafizetés