Még nincs fiókja? Fiók létrehozása (myslene na tvorbu nového konta)

Fiók kezelése

Software Deals Remote Help

Pillanatok alatt használatra késszé tesszük szoftverét.

Segítségre van szüksége termékeink telepítésében vagy aktiválásában? Itt vagyunk, hogy segítsünk! Nemrégiben létrehoztunk egy új szolgáltatást minden ügyfelünk számára – a Software Deals Remote Help-et. Ennek a szolgáltatásnak köszönhetően aktiválni tudjuk Önnek forgalmazott szoftvereinket. Mindezt gyorsan, biztonságosan és egyszerűen. Miután elkészültünk, azonnal használatba is veheti.

Remote Help letöltés

Mi is a Software Deals Remote Help?

Alapvetően egy olyan program, amely lehetővé teszi, hogy magasan képzett ügyfélszolgálatunk távolról segítsen. A biztonságos TeamViewer alkalmazást használjuk, amely lehetővé teszi számunkra, hogy csatlakozzunk a számítógéphez és aktiváljuk a tőlünk vásárolt terméket. Minden számítógépnek vagy laptopnak sajátos beállításai lehetnek, ami megnehezíti a termékek aktiválását. Éppen ezért mostantól lehetősége van arra, hogy kihasználja a Remote Help-et.

Miért jó módszer a Remote Help a termék aktiválásához?

  • Gyors és egyszerű, és lehetővé teszi, hogy minél hamarabb elkezdje használni a termékét.
  • Az egyetlen dolog, amit tennie kell, hogy kapcsolatba lép az ügyfélszolgálatunkkal és futtatja a TeamViewer alkalmazást. A felelős személy mindent elmagyaráz, és végigvezeti Önt az egész folyamaton. Ezután csak hátra kell dőlnie és nézni, ahogy aktiválják a terméket az Önnek.
  • Szakképzett támogató csapatunk valós időben megoldja az aktiválással kapcsolatos problémákat.
  • Ha probléma merül fel a termékkulccsal, azonnal megoldjuk, anélkül, hogy ki kellene töltenie a cserét igénylő dokumentumokat.

Biztonságos?

  • A TeamViewer alkalmazás, amelyet a távvezérléses segítséghez használunk, a program minden részéhez a legmagasabb biztonsági követelményeket alkalmazza, így számítógépe teljes biztonságban lesz a folyamat elejétől a végéig.
  • Az egész folyamatot rögzítjük, tehát, ha aggályai lennének az ügyfélszolgálatos kolléga bármelyik lépésével kapcsolatban, újra tudjuk nézni a felvételt, hogy lássuk, helyesen történt-e minden.
  • Bármikor megnyomhatja az ESC billentyűt, ami azonnal megszakítja a folyamatban lévő távvezérléses kapcsolatot. Ez akkor lehet hasznos, ha bejövő Skype hívása van, vagy őrizetlenül kell hagynia számítógépét egy ideig.
  • Háttere fekete lesz, de ha van valamilyen megnyitott dokumentum vagy futó program amit nem szeretne ha látnánk, kérjük zárja be még a kapcsolódás kezdete előtt.

Hagyan működik? (Útmutató lépésről-lépésre)

Lássuk, hogy működik a Remote Help és mi történik a folyamat során.

1.lépés – Töltse le a Software Deals Remote Help-et

Először le kell töltenie a TeamViewer program hordozható verzióját (Software Deals Remote Help). Letöltés után rögtön futtathatja, mivel nem szükséges telepíteni.

Az alkalmazás letöltéséhez kattintson ide: Software Deals Remote Help

Az oldalnak az alábbi kép alapján kéne kinéznie, és a letöltésnek automatikusan el kellene indulnia.

Software Deals letöltés

2. lépés – A távvezérlési kapcsolat beállítása

Az alkalmazás letöltése után, nyissa meg a ‘TeamViewerQS.exe’ fájlt.

Egy kis ablak jelenik meg.

A biztonságos kapcsolat létrehozása érdekében, meg kell adnia az azonosító ID számot ügyfélszolgálatos kollégának.

Az ügyfélszolgálat felelős személye csatlakozik az ön számítógépéhez és megkezdi a termék aktiválását. Az asztali háttérképe fekete lesz, és mi az alábbi képhez hasonlóan fogjuk látni:

3. lépés – A termék telepítése és aktiválása

Office 2016 Home and Student-et használtuk, hogy szemléltessük mi is történik a telepítés és az aktiválás során. Tegyük fel, hogy problémája adódott az alkalmazás telepítésével. Ebben az esetben mi telepítjük önnek. A telepítőfájl nagy mérete miatt a legjobb megoldás az, ha letölti még a távvezérléses segítség megkezdése előtt.

Megjegyzés: Fontos, hogy a program megfelelő verzióját töltse le (ha Office 2016-ot vásárolt, legyen óvatos, hogy ne a 2013-as veziót tölse le például, mivel ez esetben a termék kulcs nem fog működni). Szintén erősen ajánlott eltávolítani az Office 365 alkalmazást, mivel gyakran zavarja az egyéb Office termékek telepítését.

A LAPTOP-18LLT43M felirat, amit a bal felső sarokban lát egy egyedi név, amit a TeamViewer rendelt hozzá a számítógépéhez. Ha szükséges lenne megnézni a felvételeket a folyamatról, ez az igazolás arróI, hogy ez valóban az Ön számítógépe a felvételen.

Amint a telepítés befejeződött, a terméket aktiválni lehet.

Az Office 2016 (csakúgy mint a régebbi verziók esetén) aktiválható bármelyik alkalmazásán keresztül – legyen az Word, Excel, PowerPoint, vagy OneNote. Bármelyik Office alkalmazás első megnyitása után, egy ablak ugrik fel, amely kéri a termék kulcs megadását (lásd a képen fent).

Az ügyfélszolgálat felelős személye megadja a kért kódot. Vannak esetek, amikor a kód nem működik, ennek oka lehet hardvérkompatibilitási probléma vagy regionális korlátozás, de nincs miért aggódnia. Ha a hitelesítés ezen módja sikertelen, megpróbáljuk a telefonos aktiválást. Ha még a telefonos aktiválás is sikertelen, egyszerűen megadunk egy másik termékkulcsot a távvezérléses segítség folyamán. Plusz, anélkül, hogy ki kellene töltenie a cserét igénylő dokumentumokat, küldünk Önnek egy új bizonylatot, miután a terméke új licensze sikeresen hitelesített.

Ez minden! Ha bármilyen kérdése, vagy aggodalma van a Software Deals Remote Help-pel kapcsolatban, ne habozzon felvenni velünk a kapcsolatot a következő e-mail címen:

info@software-deals.hu

A kiválasztott terméket kosarába helyeztük.

Ingyenes szállítás és 30 napos pénzvisszafizetés